Forum dyskusyjne serwisu Horror Online Strona Główna Forum dyskusyjne serwisu Horror Online
Forum strony Horror Online - kompendium wiedzy o horrorze.

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
Aliensgroup

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Praca maturalna
Autor Wiadomość
Magnis 
Żywy trup



Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 1281
Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013   

To może Miasteczko Salem w wersji pocketowej z Biedronki mu się przyda :mrgreen: . Jest lekkie bo dużo nie waży, mieści się w kieszeni i do tego szybko się czyta ;-) .

Z Mastertona to może Manitou w wersji z wydawnictwa Amber :mrgreen: . Tak samo jak pocket ma mniejszy format i spokojnie w kieszeni się zmieści ;-) .
 
 
 
AccessDenied 
Żywy trup



Wiek: 79
Dołączyła: 19 Cze 2008
Posty: 1240
Skąd: z gadnij
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013   

Skoro Makbet jest 'wielki' to nie widzę zbyt dużych nadziei na sukces w dziedzinie doboru literatury...
_________________
Strach przed obłędem nie zmusi nas do zwinięcia sztandaru wyobraźni!
 
 
 
kacperlewy 
Świeże mięso


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013   

dobra bede bezposredni czy ktos z was mi opracuje ta prezentacje na temat horror jako gatunek filmowy i literacki.Przedstaw na wybranych przykladach prace musze oddac do 31 marca
 
 
 
AccessDenied 
Żywy trup



Wiek: 79
Dołączyła: 19 Cze 2008
Posty: 1240
Skąd: z gadnij
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013   

A nie sam konspekt? To przecież prezentacja ustna
_________________
Strach przed obłędem nie zmusi nas do zwinięcia sztandaru wyobraźni!
 
 
 
kacperlewy 
Świeże mięso


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013   

dobra bede bezposredni ktos z was moze mi zrobic ta prace maturalna bo ja nadal nie wiem jak to zrobic a mam czas do 31 marca
 
 
 
Golem 
Moderator



Wiek: 33
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 1359
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013   

Ja tez bede bezposredni, jak ma Ci to ktos zrobic? Przeciez musisz sam o tym opowiadac. Chyba nie jest mozliwe wystapic za Ciebie na samej prezentacji.
_________________
Lux Aeterna
 
 
 
kacperlewy 
Świeże mięso


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013   

napisac a ja juz z reszta sobie poradze
 
 
 
kacperlewy 
Świeże mięso


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sro 13 Mar, 2013   

pomozcie mi prosze pracuje w wojsku w stargardzie a mieszkam w bydgoszczy chcialbym sie przeniesc ale musze miec mature zdana wiec dlatego podchodze prosze pomozcie mi zrealizowac moje marzenie o przeniesieniu sie
 
 
 
F.R.E.D-K. 
W agonii



Wiek: 28
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 151
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 13 Mar, 2013   

nie badz ciota, po cos brał temat o którym nie masz pojecia? :lol: oglądał ty w zyciu choc jeden horror albo czytał? wykorzystac mozna cokolwiek, temat rzeka!
czytnij se cos kinga czy mastertona bo ich ksiazki sie jednym tchem czytuje...
i co to neta nie masz zeby pobrac e-booka i czytnac? 8-) a tak na serio to zeby napisac dobrze ten temat wystarczy Ci wiedziec o książce tyle co o niej pisze w recenzji na HO... to nie praca magisterska.. ;-)
_________________
"Co ty o sobie wiesz, skoro nigdy nie walczyłeś"
- Durden

ULUBIONE FILMY: Cannibal Holocaust, Cannibal Ferox, Mountain of Cannibal God, Eaten Alive, Amazonia, Jungle Holocaust, Deep River Savages, Chujdo Cannibale, Emanuelle and the Last Cannibals.
 
 
 
AccessDenied 
Żywy trup



Wiek: 79
Dołączyła: 19 Cze 2008
Posty: 1240
Skąd: z gadnij
Wysłany: Sro 13 Mar, 2013   

Dokładnie, temat rzeka, wystarczy trochę wysiłku, szczególnie, jeżeli nie jest Ci potrzebny wysoki wynik... Trudno nie zdać ustnej z polskiego, serio ;)
_________________
Strach przed obłędem nie zmusi nas do zwinięcia sztandaru wyobraźni!
 
 
 
kacperlewy 
Świeże mięso


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 15 Mar, 2013   

moja wizja jest taka
literatura podmiotu :
-william szekspir -Makbet
film:
-Smętarz dla zwierzaków
Literatura przedmiotu:
-Anita Has-Tokarz -Horror w literaturze współczesnej i filmie
a drugą literature
Ramowy plan wypowiedzi
-określenie problemu(Pojęcie horroru)
-horror jako gatunek filmowy i literacki
i co dalej nie mam dalszej wizji i brakuje mi literatury przedmiotu moze ktos mi cos podpowie bo juz nie wiem czego mam uzyc
 
 
 
kacperlewy 
Świeże mięso


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

potrzebuje wniski do tego tematu a nie wiem jakie uzyc moze ktos mi napisze
Temat: Horror jako gatunek literacki i filmowy. Przedstaw na wybranych przykładach.
I. Literatura podmiotu:
• William Szekspir, Makbet , Bydgoszcz, Arcanum,1991,ISBN 83-85069-23-2
• Browning Tod, Dracula [film], Stany Zjednoczone 1931
• Lambert Mary, Smętarz dla zwierzaków [film] Stany Zjednoczone 1989
II. Literatura przedmiotu:
• Joanna Wojnicka, Olga Katafiasz, Słownik wiedzy o filmie, Bielsko Biała, Park ,2005, ISBN 83-7266-325-4 , strona: 378
• Michał Kruszelnicki, Oblicza Strachu, Tradycja i Współczesność literackiego, Toruń, Adam Marszałek,2003, ISBN 83-7322-124-7, strona: 13,102-103
• Tomasz Miłkowski, Leksykon dzieł i tematów literatury powszechnej dla uczniów gimnazjów i liceów, Warszawa, Książka i Wiedza, 2002, ISBN 83-05-13209-9 , strony154-

III. Ramowy plan wypowiedzi:
1. Określenie problemu:
a) Pojęcie horroru.
b) Horror jako gatunek literacki i filmowy.
2. Kolejność prezentowanych argumentów:
a) „Makbet ”
 Geneza utworu,
 Makbet ,czyli tyran który zabił sen
 Motyw krwi i korony w Makbecie,

b) „Dracula”
 Streszczenie filmu.
 Opis Hrabi Draculii
 Dracula – najpopularniejszy obraz wampira, tajemniczy, bezwzględny morderca.

c) „Smętarz dla zwierzaków’’
 Streszczenie filmu
 Legenda tajemniczego cmętarza
 Tragedia rodziny Creedów
 Następstwa spowodowane przez tajemniczy cmętarz

3. Wnioski
Każdy rodzaj horroru czy literackiego czy filmowego będzie u widza wywierać emocje na strach i lęk

to jest moja praca i potrzebuje do niej wnioski pomozcie mi
 
 
 
Dia13 
W agonii



Wiek: 25
Dołączyła: 02 Lip 2012
Posty: 147
Skąd: Rybnik
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

To Wy możecie Streszczać ? Nam kiedyś jak zdawałam baba mówiła że nie ma być w pracy streszczeń ani filmów ani książek.
_________________
Nie sposób skryć gdziekolwiek prawdziwego Siebie.
 
 
 
AccessDenied 
Żywy trup



Wiek: 79
Dołączyła: 19 Cze 2008
Posty: 1240
Skąd: z gadnij
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

Ano, streszczenia i genezy utworów to nie do końca argumenty, komisja niby powinna zapoznać się z wybranymi przez uczniów dziełami
_________________
Strach przed obłędem nie zmusi nas do zwinięcia sztandaru wyobraźni!
 
 
 
kacperlewy 
Świeże mięso


Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 26 Mar, 2013   

ale jak z tymi wnioskami pomoze ktos mi je napisac
 
 
 
Sponsor

Dołaczył: Dawno, Dawno Temu ...
Posty: dużo...
Skad: Amityville





Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
[STRONA GŁÓWNA HO] [SERWIS NEWS] [RECENZJE FILMÓW] [KSIĄŻKI] [OPOWIADANIA] [PUBLICYSTYKA] [ZAPOWIEDZI] [CIEKAWOSTKI] [SYLWETKI] [FORUM] [REDAKCJA]